Svarta madam

Hej:)

Igår på midsommar så kollade jag och våra grannar på läskiga klipp på youtube och hittade ett klipp om svarta madam.
Några av er kanske har gjort svarta madam innan men det hade inte jag så vi bestämmde oss för att pröva.
Vi letade efter spelregler och det stod att man skulle vara i ett mörkt rum, skvätta vatten på spegeln, kolla in i sina ögon och säga "svarta madam, svarta madam, jävulens dotter kom fram" och då skulle man se två ögon i speglen. Inte sina egna utan jävulens dotters.
Det var jätte läskigt för jag såg värkligen dom ögonen. Typ svarta och ihåliga.
Jag vet att man typ inbillar sig allting men det var kul och värkligen värt att pröva.


/ A cute cupcake

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0